Wednesday, November 2, 2011

my E's day.....

Aku mengambil masa yg lame untuk post entry ni....:) dah berbulan bru nk post...hehehe
Tanggal 4 Jun 2011, aku telah selamat ditunangkan....majlis ni wat kat melaka...rumah makcik aku, alasannya sebab nanti majlis kahwin wat kat Johor Bahru so tunang watla kat melaka...lagipun dekat sikit pihak lelaki untuk datang.....
Perasaan nak tunang ni jangan cakaplahkan....mcm2 ada....Alhamdulillah majlis berlangsung dengan baik walaupun pihak lelaki tiba lewat sedikit kerana beberapa masalah yg berlaku...kesian depa...majlis pertunangan aku ni siap ade marhaban lagi tau...sbenarnya marhaban tu nk buat selepas pihak lelaki dah pulang...tapi disebabkan mereka sampai lewat so marhaban tu didahulukan....
Aku disolek oleh kawan sekolah aku....mula2 tu mcm terperanjat gak la tengok muka sendiri ni kan...org xpernah bersolek jd jakunlah sikit...hehehe tp ramai yg ckp cantek (bukan nk up tp kenyataan...hahaha) thanks Jebol dah solekkan i....Baju lak mule2nyer mcm nk sewa tp biler pkir2 sewa pon mahal gak baek beli sendiri..jd kepunyaan diri,walaupun ntah bile ntah nk pkai lg...hehehe so ni beberapa gmbr ketika majlis pertunangan aku....:)
Tadaaaaaaa......
sebelum dan selepas bersolek......

Jambangan bunga Forrero Roshe ni sbenarnya hantaran dari pihak lelaki...hehehe

kemain lagi...


cincin disarungkan......

bersama En. Tunangan...hehehe

inilah baju yg sy pakai waktu tunang.... baju ni beli siap dan kain tempah.....

No comments: