Tuesday, September 6, 2011

Sejarah 2: Dilamar...

Setelah enam bulan duduk kat rumah membuang masa secara sia-sia...aku telah DILAMAR untuk memberi tunjuk ajar kepada pelajar di sebuah sekolah di Johor Bahru....cheh suspen konon ayat DILAMAR tu...biasalah nak bagi ayat poyo2 ckit...hehehe Alhamdulillah, dapat sekolah yang dekat sangat dengan rumah...5-10minit dah sampai...masa mula2 dapat tu rase sangat takot tapi excited...



Yang paling best ialah dapat mengajar subjek sendiri Pendidikan Jasmani....dan kena jugak mengajar subjek Bahasa Melayu....yang ni pening sedikit walaupun diri sendiri org melayu...hahaha tapi aku akan cuba ajar sebaik yang mungkin...Masuk sekolah je dah kena jadi ketua panitia PJK...kelam kelibut jugakla time tu...naseb baek mase blaja dulu dah biase dgn keadaan yg byk keja...kalo tidak menangis tepi tangga la....hehehe


Masuk tahun 2012, aku kena jadi guru tingkatan, pen setiausaha sukan, pen setiausaha PMR...hah amek berderet yang datang...memang xcukup tangan la...sampai nak makan pon xde mase...kadang-kadang tu macam xnak tgok je kerja yang ada...hehehe




Ini waktu aku bawak pelajar ke pesta layang-layang kat pasir gudang


inilah dia beberapa pelajar aku..yang xtahan cikgu pon sama naik nak amek gmbr..hehehe





ini gaya bila cikgu sukan nak amek gmbr utk majalah sukan...gaya terbaru ni..hahaha






No comments: