Tuesday, September 6, 2011

Sejarah 1: Konvokesyen

Aku telah berjaya menamatkan pembelajaran aku di UPSI (Universiti Pendidikan Sultan Idris) so sekarang aku dah dapat ijazah sarjana muda pendidikan psikologi sukan....suke3....selama empat tahun memerah otak dan keringat di padang UPSI tu...akhirnya berjaya gak memiliki segulung ijazah...aku sangat bangga dengan pencapaian yang aku miliki berkat usaha serta doa mak ayah aku...

Walaupun dulu masa sekolah aku pernah dipandang rendah oleh kawan dan cikgu aku, sekurang-kurangnya aku dapat buktikan yang aku pon boleh jadi insan yang berguna...Bila dah habis belajar ni terasa rindu sangat dengan rakan-rakan belajar dulu....belajar bersama-sama, melakukan aktiviti sukan bersama-sama....memang kenangan yang tidak akan aku lupakan...terima kasih ALLAH kerana memberi aku peluang untuk merasa pengalaman ini.


Menerima ijazah dari Tengku Bainun



Bersama Ayahanda dan Bonda tercinta

Hip-hip hoorayy...




No comments: