Saturday, May 9, 2009

Port Dickson part 2

Aku telah menconteng muke aku utk mlm MPG...bukan selalu pon nk menconteng muke ni...huhu malam ni kn mlm PraGraduan kami so ape salahnyer kn..klo nk tau time ni aku pakai false eyelashes, mantap...hakhak tapi tngah2 majlis lashes aku ni tercabot sebelah...jadi cm pelik lak mate aku...nasib la...xreti pkai nk gak pakai...nk cantik sgt mcm org lain...huhu malam tu aku pkai baju yg bertemakan batik..huhu pakai baju kurung jerk...kwn2 table aku pon same...hehehe kami jadi baik mlm tu...



mlm tu aku
kene turun sbb aku ni tbe2 jer kene jd ajk cenderamate utk bg kt bdk2 class aku...hampeh tol...
Bile ramai yg dah sampai,aku sgt terpernjt tgk dress up org lain...xnk mcm vouge gler la plak..siap pkai dress...ade yg dress pnjg, ade yg pendek...dak lelaki pkai blazer...huhu lain btol nmpk...yela sblum2 ni sume pkai sport wear jerk...hehe tp yg klaka nyer bdk2 meja aku jer yg pkai baju kurg..hahaha
mlm tu ade la psembahan2 tarian segala..and psembhn pkpg yg paling klaka..aku pon merase gak naik pentas coz amik hadiah main valleyball aritu...hehe
Yang xbest nyer malam PraGraduan ktorg ni...ktorg punye the very lovely mentor Dr. Ong Kuan Boon xdpt dtg coz bini die graduate...huhu pastu makanan yg disediakn resort ni langsung xsedap...nmpk mcm sedap tp bile rase trus hampeh...cenderamate yg aku dpt pon xcantik..keychain jer...alahai...
Malam PraGraduan aku habisnye dengan snap2 photo jer la...pe lagi nk wat...hehe

No comments: