Wednesday, May 6, 2009

Online Shopping

Assalamualaikum...lame xberborak dalam blog ni...sibuk sangat...ngan asignment, tesis, exam, training...macam-macam la, sampai blog ni pon dah diabaikan...hehe
bila dah reda balik ni aku pon mencari sesuatu yang baru...sebelum ni asik layan friendster la, myspace la, facebook la, tagged la dan bende yg sewaktu dgnnyer la...bosan gak kdg2...yela klo contact ngan member2 kire ok la...tapi kalo dgn org yg kite sendiri xkenal pastu baru kenal tp hanya dlm bende ni jer kadang2 rase mcm terlebih bahasa kalbu la plak kn...hehe...
so bebaru ni baru involve dlm online shopping, tapi maybe aku mcm agak ketinggalan jerk...hahaha rasenye ramai dah tau pasal bende ni kan...wat mase ni aku still blom pernah bli lagi la melalui online ni...coz ade rase was2 ckit...bole percaye ke ngan bende2 ni...confirm ke dapat barang yang nk di beli ni...hehe tp xpe one day i will try to buy it...cume skarang mate tgah kelabu gak...banyak sangat blog yang wat online shoping ni, so byk pilihan...bukan je jual baju, kasut ngan suar pon ade and macam2 lagi la...kat page aku ni pon ade la beberapa blog yang aku dah review and aku follow...

No comments: